domingo, 1 de septiembre de 2013

LA MEVA NOVA CASA

La ciutat de Rauma
Algunes persones m'han preguntat com és la meva residència. Així que avui dedicaré aquest post a explicar-vos-ho.
La nostra residència està just al costat de l'hospital de Rauma i de la Universitat d'infermeria. Això està molt bé cada matí no haurem de fer un llarg trajecte per anar a fer les pràctiques.
Aquest és el passadís on estan les nostres habitacions. I em direu el que vulgueu, però sembla un hospital.


Cada planta comparteix lavabo, dutxa i cuina. Encara no sabem quanta gent hi viu, només ens ha delaitat la presència un home que es passa tot el dia fumant. Especulem que durant la setmana hi viuen persones que treballen a l'hospital, ja que hi ha menjar a la nevera. Ja ho anirem veient, però. El que està clar és que no hi ha gent d'erasmus. De fet és com si aquesta part de la residència fos només nostra. Deixem les portes obertes, anem passant d'habitació a habitació...
Les habitacions són individuals i més grans del que em pensava. Tinc espai per posar totes les meves coses. El color de la paret és un beix una mica lleig, però estic buscant un mega pòster per animar l'espai.

La meva taula (amb la llum comprada en una botiga de segona ma de Rauma), i una televisió que ara per ara no sé com funciona, així que de moment la tinc de decoració.


Fixeu-vos en la prestatgeria de sota que està ple de menjar que vaig portar de casa. Sopes, oli, embotit... La veritat és que al supermercat pots trobar moltes coses, però pel meu gust hi manca l'embotit. No hi ha gaire varietat, i per a mi tots fan un gust molt similar.
Ja tinc bicicleta!!! La vaig comprar a la botiga de segona ma, i quan acabi l'erasmus la tornaré a revendre. És molt xula! Si pogués m'he l'enduria a Barcelona. Només té un inconvenient; Es frena amb els pedals...

1 comentario:

  1. Anims Julia. Demà es un gran dia. Si no m'equivoco toca descoberta; Ja saps, feina a fer i noves companyies. Me n'alegro que veigis Rauma amb un altres ulls: És, sensa cap dubte, la meva ciutat preferida i estic convençut que hi trobaràs la part "glamurosa" de la teva estada a Finlàndia. En la pròxima entrada que facis al blog espero confirmar la meva impressió.
    Moi, moi

    ResponderEliminar