jueves, 5 de septiembre de 2013

QUATRE PARAULES

M'agradaria parlar-vos sobre aquesta setmana des d'un punt de vista més personal. Ha estat la primera setmana que he estat a Rauma. Tot és nou per a mi. Tinc una nova casa on viure, un nou entorn, gent diferent, universitat nova...
Els primers dies em sentia una mica "fora de lloc", però crec que ara ja començo a adaptar-m'hi.
El fet que crec que ha potenciat més aquest canvi ha estat compartir la setmana amb el grup de fineses de soteekki i sentir que pertanys a un grup. Estar de 8h a 16h cada dia en una habitació inevitablement crea contacte. He tingut l'oportunitat de conèixer aquestes noies. Això m'ha fet veure algunes diferències culturals i de comportament, però que ara tampoc m'interessa especificar.
El que m'agradaria comentar-vos és aquesta setmana gràcies a tenir nous contactes he assistit a una classe de ballet. Ho vaig trobar magnífic. És una cosa que sempre havia vist en pel·lícules i en directe tot guanya més.
A més a més, una noia finesa em va convidar a casa seva a fer una "pre-party". Erem un grupet de vuit noies, entre les quals cinc d'elles eren fineses. Vaig poder veure una casa per dins i parlar de les diferències culturals entre Espanya i Finlàndia. Elles bebien sidra i nosaltres cervesa.
Vam sortir de festa plegades a aquest esdeveniment. I he de dir que no ballen.



Una de les noies és de Tampere i em va convidar a portar-m'hi demà en cotxe i passar tot el cap de setmana. Després de pensar-ho molt he hagut de renunciar. Porto una setmana molt moguda i necessito descansar. Dilluns que ve començo les pràctiques de debò. Espero poder tenir una altra oportunitat.
Per últim he d'afegir que demà m'apuntaré a un gimnàs. No he trobat un bon lloc per còrrer i necessito moure el cos, perquè sinó ho faig em noto apagada.
Cançó: "Wake me up". Avicii
Curiositat: Els estudiants de SAMK surten tots de festa amb els mateixos pantalons (uns que es compren a la universitat que semblen de paleta). Hi ha de diferents colors. Si estudies salut són verds, si estudies logística són vermells, si estudies enginyeria blaus... Per cada festa que van s'hi enganxen una enganxina de tela com els boyskouts.

2 comentarios:

  1. jajajajajaja és boníssim lo dels pantalons d'obrero amb les enganxines de les festes en plan medalles!! Ja en tens uns tu?? Si és així, em fas un pase de modelo per Skype eeeeh jajajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajajaj no en tinc... Però d'enganxines n'he aconseguit unes quantes!

      Eliminar